Video materijali poliklinike na YouTube-u

2013.

Novi trendovi u liječenju alergija

2012.

LISA, Zadah i upala sinusa?

ZDRAVA KRAVA, Zašto teško dišem?

ZDRAVA KRAVA, Hrkanje može uzrokovati depresiju

2011.

ZDRAVA KRAVA, Zašto imam vrtoglavice?

In Pharma, Akutne i kronične upale paranazalnih sinusa, moderni koncepti liječenja i dijagnostike

In Pharma, Gljivične infekcije kože

In Pharma, Zdravlje i ljepota kose

In Pharma, Izlaganje suncu kod različitih stanja i bolesti kože

2010.

VEČERNJI LIST, Zbog stridora dijete mora na pregled kod otorinolaringologa

ZDRAVA KRAVA, Problem ravnoteže u pokretu

ZDRAVA KRAVA, Problemi sa začepljenim nosom

ZDRAVA KRAVA, Upaljeni krajnici i posljedice

ZDRAVA KRAVA, Zašto teško dišeš?

VITA, Kompjutorizirana rinomanometrija

ZDRAVA KRAVA, Virtualna kirurgija 21. stoljeća

VITA,  Neugodne ciste

ZDRAVA KRAVA, Pregledaj madeže prije ljeta

ZDRAV ŽIVOT, Dočekajte alergije spremni

2009.

DOKTOR U KUĆI, Bijeli jezik

MAMA I BEBE, Upala krajnika, "treća mandula"

ZDRAV ŽIVOT, MEDICAL INTERTRADE, Alergijski rinitis

ZDRAV ŽIVOT, MEDICAL INTERTRADE, Hrkanje i OSAS

ZDRAV ŽIVOT, MEDICAL INTERTRADE, Nosni polipi

ZDRAV ŽIVOT, MEDICAL INTERTRADE, Upale uha, spriječiti i konačno izlječiti

ZDRAV ŽIVOT, MEDICAL INTERTRADE, Vrtoglavica

VITA, Alergijski rinitis

VITA, Biostimulacijska fotodinamska terapija

2008.

NACIONAL, ZDRAV ŽIVOT, Revolucionarna metoda liječenja alergije, travanj-svibanj 2008. [ stranica 1 ] [ stranica 2 ]

VITA, Plastična kirurgija, 2008. [ stranica 1 ] [ stranica 2 ]

VITA, Upale uha - bolesti koje ugrožavaju sluh, 2008.

VITA, Hrkanje - više od neugodnog zvuka, 2008.

VITA, Što s trećim krajnikom, 2008.

NACIONAL, ZDRAV ŽIVOT, Anti-aging tretman bez skalpela - Svježiji izgled zahvaljujući Restylane-u, travanj 2008. [ stranica 1 ] [ stranica 2 ]

MAMA I BEBE
, Adenoidne vegetacije ili kada odstraniti treću mandulu
- ožujak 2008.

ARENA, Poliklinika Klapan Medical Group, veljača 2008.

ZDRAV ŽIVOT, MEDICAL INTERTRADE, Kronična upala nosa i sinusa

NACIONAL, ZDRAV ŽIVOT, Virtualna operacija sinusa

2007.

NACIONAL, ZDRAV ŽIVOT, 3D-dijagnostika bolesti sinusa i Tele-3D-kompjutorizirana kirurgija Poliklinike Klapan Medical Group,  studeni 2007.

VEČERNJI  LIST, Neugodne upale sinusa. Moderni koncept liječenja - studeni 2007. - [ stranica 1]   [ stranica 2 ]

VELIKA GORICA NEWS, Alergijama je odzvonilo, rujan 2007
.

DUBROVAČKI  GLASNIK, Pločanin osnivač moderne poliklnike - srpanj 2007. Gljivična infekcija kože

Dočekajte
alergije
spremni

VIDEO

1) RTL Televizija - Reportaža iz Poliklinike Klapan Medical Group o primjeni fotobioterapije (biolasera) u liječenju alergijskih i kroničnih promjena sluznice nosa i paranazalnih sinusa (listopad 2007.)

2) HTV Televizija - Reportaža o Poliklinici Klapan Medical Group koju je prof.dr.sc. Slaven Letica tijekom izborne kampanje za hrvatskog predsjednika, tijekom prosinca 2007. godine, predložio kao razvojni primjer moderne medicine 21. stoljeća u Republici Hrvatskoj.

3) RTL
Televizija - Ambrozija (travanj 2008. god.). Prikaz problema sa kojima se susreće pacijent koji treba provoditi liječenje zbog alergo-tegoba, moderne bolesti 21. stoljeća.

4) RTL Televizija - HZZO liste čekanja (rujan 2008. god.). Prikaz modernog koncepta liječenja, dijagnostike i kirurške terapije na polju ORL, plastične/estetske kirurgije, dermatovenerologije, alergologije i interne medicine.

5) HRT 1 - Drugo mišljanje - Alergije (ožujak 2009. godina). Emisija o alergijama, sve dominantnijem problemu moderne populacije, ne samo u Hrvatskoj, modernim konceptima liječenja, dijagnostike i uspješnosti različitih tretmana.

6) HRT 1 - Drugo mišljanje - Alergije (ožujak 2009. godina). Emisija o alergijama: moderni koncept liječenja,  fotobiostimulacijska terapija, imunološke osobitosti, primjena i uspješnost liječenja.

7) HRT 1 - Drugo mišljanje - Medicina 21. stoljeća (listopad 2009. godina). Emisija o kompjuteriziranoj-3D kirurgiji i tele-3D kompjuteriziranoj-navigacijskoj-kirurgiji. (1.dio)

7) HRT 1 - Drugo mišljanje - Medicina 21. stoljeća (listopad 2009. godina). Emisija o kompjuteriziranoj-3D kirurgiji i tele-3D navigacijskoj-kirurgiji. (2.dio)

8) HRT 2  - Znanost i medicina (siječanj 2010. godina). Emisija o prvim hrvatskim 3D-kompjutoriziranim-navigacijskim-kirurgijama (od 1994. godine; među prvima u svijetu) i tele-3D-kompjutoriziranim-navigacijskim-kirurgijama (od 1998. godine; prvi u svijetu)

9) RTL Televizija - Profesionalni sportovi i operacije nosa sportaša (nogometaši, atletičari, boksači, hokejaši, biciklisti, ...) u Poliklinici Klapan Medical Group (prosinac 2010. godina). Emisija o profesionalnim sportašima i važnosti njihovog pravilnog i zadovoljavajućeg disanja na nos.

10a) HRT - Novi pristupi i metode lječenja alergije - Drugo mišljenje (2010. godina). I.dio

10b) HRT - Novi pristupi i metode lječenja alergije - Drugo mišljenje (2010. godina). II.dio

10c) HRT - Novi pristupi i metode lječenja alergije - Drugo mišljenje (2010. godina). III.dio

11) HRT 1 - Drugo mišljanje - Alergije - Život s ambrozijom (2011. godina). Emisija o alergijama i životu s ambrozijom, sve dominantnijem problemu moderne populacije, ne samo u Hrvatskoj, modernim konceptima liječenja, dijagnostike i uspješnosti različitih tretmana.

12) NOVA TV - Hrkanje (prosinac 2012. god.)

13) HRT 1 - Drugo mišljanje - Hrkanje (siječanj 2013.). Hrkanje - kako nastaje, što je hrkanje, kako prevenirati a kako liječiti hrkanje?

14) RTV TV - Proljetni umor